Son gittiğimde doktoruma sormayı unuttum . 3 sene önce doğum yaptım hamileyken 2 doz aşı olmustum . Ebe mesaj atmış yarın aşı ve tahlil için gelmen gerek diye ebeye söylemiştim 3 sene önce yaptırdım geçerli değil mi diye yine de bir doz vuralım dedi. Doktoruma soramadım diye de tereddütte kalmıştım burda koruyuculuğu var diyenler olmustu başka açılan postlarda . Sizce vurdurayım mı? Olay aşının zararından değil de ( zararlı olduğunu düşünmüyorum.) boşuna olmak istemiyorum aşırı kol ağrısı yaşamıştım ilkinde . Şimdi bakmam gereken bir çocuğum da var çünkü . Siz kaç sene arayla olunca vurdurdunuz ? Doktorunuz bir yorum yaptı mı ?