Kudenova Mavikizkaracocuk canım bu haftaya kadar gelmişsin sağlıklıdır merak etme. Ben de 18 oldum daha yeni hissettim hareketlerini. Zaten çok net değil boluncuk patlaması gibi ya da damar atması gibi. Net olarak doktorum 22-24 arası hissedersin dedi
Mavikizkaracocuk Kudenova evet aslında riskli bir donem degil ama kaygi bozuklugum var :( öyle şeyler oldu bir iki kere ailem damar atmıştır dedi bende emin olamadım açıkçası
Mavikizkaracocuk Minikmucizem123 İnsallah sizin dediğiniz gibidir aksi bir durum yoktur :) kac hafta daha böyle sürer hahah
Minikmucizem123 Mavikizkaracocuk hamileliğin ikinci trimester dönemine deniliyor sonra hep keşke o dönemde kalsaydım diyorsun ben dışarı çıkmaya bile korkuyorum heryerde çişim geliyor diye 🙈😂
Kudenova Mavikizkaracocuk ay ben de. Zaten ağrım yoğun olduğunda ertesi sabah kalkıp aynaya baktığımda daha büyük bir top görüyorum🫠🫠
Kudenova Mavikizkaracocuk anlıyorum canım seni bende de benzer kaygılar var. Otizme taktım kafayı bu aralar. Eğer çok kaygılanıyosan doktora bu durumdan bahset sık sık git en asından kalbini dinleyip çıkarsın
tazeannesese Mavikizkaracocuk çok şükür şiddetli değil ama özellikle ayağa kalkınca hareket edince ağrıyor korkuyorum ben de. Ayy zor hamilelik herhalde hareketlerini hissedene kadar böyle düşünecegiz 🥹
bebegimibekliyorum__ Mavikizkaracocuk canım 18+2 bende öyleyim sadece hemen çişim geliyo ve göğüs ucu hassasiyeti haricinde bi şeyim hareket de hissetmiyorum henüz
Mavikizkaracocuk bebegimibekliyorum__ evet bende de var oda dokunursam çarparsam falan bide biranda sıkışıyorum:) rahat bir gebelik geçiriyoruz demek ki
Mavikizkaracocuk Minikmucizem123 malesef bu bende de var şuan ama yeterince belirti gibi gelmemiş demek ki bana 🤣
Mavikizkaracocuk Kudenova psikolojik destek aliyorum doktorum da 2 haftada bir bakiyor ama inşallah ikimizinde zihni ve kalbi ferahlar :( sen neden otizm konusundan yoğunlaştın
richgirl10 Mavikizkaracocuk ilk hareketleri 20. Haftada hissettim. Aynı şekilde hamile olduğumu hissedemiyordum. Şimdi kafanızı rahatlatın ve rahat rahat yatın. 3. Trimesterdan sesleniyorum asla uyku kalmadı ne sağa dönebiliyorum ne sola🤣
Mavikizkaracocuk richgirl10 ay valla rahatladım hepinizin sayesinde son 2 3 hafta dayanacagim mecbur:)
Kudenova Mavikizkaracocuk eşimin dayısının oğlu otizmli endişeleniyorum hep.. ☹️ merak etme zor zamanları atlatmışsın bi şey olcağını sanmam bu saatten sonra😊
Melos006a Mavikizkaracocuk aynı şekilde 😂 14. Haftadayım ne bir mide bulantısı ne bir aşerme ve ya başka bişey hiç biri yok sadece koku hassasiyeti bu kadar 😂