Yarenn24 Dönem bende öyleydim hamile olduğumu unutuyordum hatta ne göbek vardı ne belirti 😊 Döneme balayı dönemi diyorlar hatta keyfini çıkartt Dönem de görüşürüz şimdi sancılardan unutmam mümkün değil
aslaninannesi7 Mavikizkaracocuk 6 ay prensesler gibiydim hamile olduğumu unutuyordum. Haraketlerini hissetmeye başladığında bütün endişeler gidiyor canım merak etme. 37. Haftadan bildiriyorum şuan faziyet fena. Her türlü şikayet mevcut 😌
Mavikizkaracocuk aslaninannesi7 Allah yardımcın olsun inşallah sağlıkla kucağımıza alalım da hepsi unutulur :)
Citirmom ideemirel ne zamandan itibaren zorlanmaya başladınız acaba benim ilk Gebelmde merak ediyorum gerçekten 30’dan sonra dedikleri kadar zor geçiyor mu
ideemirel Citirmom benim ilk gebelikte hiç zorlanma olmadı gören hep sasiriyordu ne yuruyusum değişti ne ağrım oldu çok rahattım amaa ikincide 20den itibaren kalça ve bacak ağrım oldu hala çok zor geçiyor