Ncyncy Benim oğlumun adı Metin Alp 🥰 herkes çok beğeniyor. Doktor bile ne kadar uyumlu olmuş demişti ☺️
Luna17 @Mavili1480 evet şuan ıcın içimize siniyor, uzun ısımlere alışmısız ki kısa ve öz olunca biraz yadırgıyor insan galiba 🤣🤣
Luna17 @Aydaa çok sağolun zaman ayırdıgınız için valla ❤️ Dogumda artık net bir karara varıcaz en geç 🤣🤣
Luna17 @Aydaa amin canım bence bizimde öyle olacak gibi hissediyorum ama netleşince haber veririm :)) en geç doğumda hahaha
crescent___ Luna17 alp ismini ben çok seviyorum şahsen bence tamamen güzel içinize sineni yapmak güzeli 🌸