Birbenbirbebek GizeemArslaann kız niye öyle dedin yaaaa soyadımız Arslan 😂😂😂😂 Alp koymak istiyoruz . Ama benim de eşim Alp cok kısa diyor ikili de bana uzun geliyor oda Alparslan koyalım istiyor Alparslan Arslan oluyor yani offf ne Alp ten vazgeçebildik ne koyabildik yaniiii
Bebikk_10 Birbenbirbebek Çok sakin, uykucu, güleç bi oğlan diyeyim çok şükür. Maşallah da diyeyim nazardan cok korkuyorum 🧿 🙈 Sadece karnı acıktığında ve uykusu geldiğinde ağlar sebepsiz ağlamaz o yüzden neden ağladığını çok kolay anlıyorum. 😇
aspenkarmenn _biranneadayi yaa bunu tek ben düşünmüyomuşum kendime kızıyodum ne kadar ayrıntıcısın diye demek normalmiş. Gerçekten tek geceli isme tezahürat yapılmıyor 😂
alpege_ Ben 33 haftalik gebeyim oglum olacak insallah cinsiyet belli oldugundan beri ismini hic degismedik Alp ege olacak ismi :) 🩵
babyiscoming_ Luna17 33+3 bebişimin ismi Yağız Alp 😍 alp ismini çok beğeniyorum ama tek başına çok kısa bence ikinci bir isim istiyor. Ayaza Alaz ismini yakıştırdım Aras ta olabilir mesela
Birbenbirbebek Luna17 Alpay bir kulagıma hoş geliyor amaa sanki böyle büyük ismi gibi mi ımm anlatabildim mi 😂
Birbenbirbebek Bebikk_10 maşallah maşallah 🧿 biz de Alp düşünüyoruz ama basına ekleyelim demiştik sırf bu yüzden ediz i ekleyebilirim 😂😂😂
Luna17 @aspenkarmenn aslında peşpeşr Alp Alp Alp diye söylediğimizde oluyor ama yorumlarda arkadaısn yazdıgı gibi “iyiki dogdun alp “nameli şekilde söylemek istediğimizde biraz farklı cıkıyor galiba 🤣🤣 bu arada başak burcu musunuz?
Birbenbirbebek Luna17 ilk oğlumun adı Ali bizde Alp koyalım dedik ama mesela Ali söylerken basit gelmiyor Alp derken cok havadan söylüyoruz gibi efsane kararsız kaldık