Luna17 @Mavili1480 evet sağolun ne zaman gelir bilmem bu ikinci hamileliğim ilki 37+6 da geldi bakalım bu hafta gelir mi ikinci bebiş 🤣
Luna17 @Mavili1480 olsun zaman nasıl geçmiş hiç anlamayacaksınız bile aynı yılın çocukları olacaklar :) beta kuşağı cocukları :)
Luna17 @Birbebekannesi01 sizde zamam geçmiyordur o zaman :) sağlıkla alın kucağınıza Rabbim sağlık sıhhat versin 🌸❤️👼
madreysubebe Luna17 Bence çok güzel ben de Ata Ege koydum ama soyadımız kısa olduğu için. Soyadınız uzunsa kısa isim çok güzel olur. Ayaz ismiyle Poyraz ve Ilgaz isimleri de çok uyumlu 🤗
Arzuyn Luna17 bizde yiğit alp koymayı tercih edeceğiz ben yiğit olmasını çok istedim babamız da Alp olsun dedi anlam benzerliği olsa da ikisini kısmet olursa koyacagız
Luna17 @madreysubebe soyismimiz biraz uzun o nedenle kısa dusunduk :)) poyraz guzel evet o da olabilir aslında