Luna17 @crescent___ elbette , Alaz dilimize tam oturmadı gibi ama Poyrazı da dusunduk kuzeyde öyle ama bi tık sanki daha çok içimize sindi gibi alp 🥲
crescent___ Luna17 alp ismini ben çok seviyorum şahsen bence tamamen güzel içinize sineni yapmak güzeli 🌸
GizeemArslaann Kısa öz isimlerin hastasıyım 😂 oğlumun adı Ege😂 Alp çok iyi bence. Soyadım Arslan olmasaydı ikinci erkek olursa kesinlikle Alp koyardım
Birbenbirbebek GizeemArslaann kız niye öyle dedin yaaaa soyadımız Arslan 😂😂😂😂 Alp koymak istiyoruz . Ama benim de eşim Alp cok kısa diyor ikili de bana uzun geliyor oda Alparslan koyalım istiyor Alparslan Arslan oluyor yani offf ne Alp ten vazgeçebildik ne koyabildik yaniiii
Luna17 @Aydaa harika, anlamsal olarakta aynılar bir de şey düşünüyorum acaba ayaz farklı anlamda alp farklı anlamda ya isimlerin etkılerı açısından çok farklı karakterde mi olurlar ki , 🤣🤣🤣 çok detaya ındım ama 🤣🤣
Aydaa Luna17 ben çok inanmıyorum öyle şeylere ya siz de bence inanıpta çekmeyin üstünüze içinize sinen neyse o olsun 😄
Dlrdilara Luna17 benim için doğum gününde “iyi ki Alp” demek zor olacağı için tek kurmazdım bu ismi 😂 tek heceli isimler doğum gününde zor söyleniyor 🤭 ben deniz Alp koyacağım oğlumun adını.
Fseydatercan Betul_ksa42 ayy benim şuan cinsiyet belli değil ama ben de erkek olursa Ömer Alp istiyorum çok güzel isim uyumu bence ismiyle yaşasınlar ❤️
Luna17 @GizeemArslaann haklı olarak 🤣🤣🤣 bende Alp’e karar vereceğim gibi artık bu isim belirsizliğinden doğurmak istemiyorum 🤣🤣🤣
Aylaa123 Luna17 alp ismini çok severim bence güzel ilk oğlunuz ayazsa benim oğlumun adıda alaz belki fikir olur kararsızsanız 😂
Luna17 @Dlrdilara 🤣🤣🤣 ya peki sizin mesajınızı okuduktan sonra youtubeda bu muziği dinlemek istemem 😅😅😅😅