1993kubra açıkçası açlık kan şekerinde o rakamları görmek sıkıntılı bir durum çünkü bir de yemek yendiğinde daha da yükselecek. Ve benim sabah ki açlık kan şekerim 130 civarı çıktığında doktorum en kısa zamanda dahiliye veya endokrinoloji doktoruyla görüş uzun süre böyle gitmesi sıkıntı yaratır dedi. Yani kısacası gittiğim doktorlar 100 üstünde açlık kan şekeri istemiyor. Toklukta da maksimum 180 ama o da uzun süreli o şekilde giderse onu da sorun olarak görüyorlar. 3 aylık geri dönüşümü 5,5 ile 6 arası tutman gerekiyor diyorlar.