1993kubra şimdiiii hangi bilgiden başliyim bilemedim 😅 birincisi şekerin yüksek çıkmasını etkileyen bir çok sebep var ama öncelikle yemeklerinizi düzenli saatlerde yemeniz gerekiyor. Ve açlık şekerin en doğru ölçümü sabah ölçümüdür diğerleri gerçek açlık olmadığı için yanıltıcı olur. Üstelik uzun süreli açlıklar şekerin düşmesine değil yükselmesine sebep olur. Ölçümlerinizi sabah aç karnına kahvaltıdan hemen önce yapmalısınız. Tokluk şekeri için de ağzınıza attığınız ilk lokmadan itibaren 15 dk içinde bitirmeniz gerekiyor ve ağzınıza attığınız ilk lokmadan itibaren 1. Saatte ölçmeniz gerekiyor. Öğlen ve akşam açlık ölçmenize gerek yok diyebilirim. Ama tokluk da yine aynı şekilde ağzınıza attığınız ilk lokmadan itibaren 1. Saatte ölçmelisiniz. Aklınıza takılan başka bir şey varsa bildiğim kadarıyla cevaplarım.