Busetacir şuan 8 ünite insülin kullanıyorum sabah akşam saat 10 da vuruluyorum. Değerlerim gitgide düzeliyor. Sabah açlıklarım yüksek çıkıyor yine ama tokluklarım gayet iyi mesela bu sabah açlık 111 tokluk ise 113 çıktı. İnsülin kullanmaktan korkmayın eğer doktorunuz verirse. Herşey bebeklerimiz için ☺️