ilkografya allah isteyene ve yetebilecek olana versin vaktinde. Üzmeyin kendinizi. Ben bir öğretmenim. Hemde 2-6 yaş çocuklarımızın. Bu yüzden aile açısındanda çocuk açısındanda anlayabiliyorum kararınızı. Sakin olmaya ve dediğim gibi kurallarınızı oluşturmaya çalışın. Aslında her zaman yapılması gereken şey bu. Umarım duygularınızın karşılığınıda alırsınız yakın zamanda 🥰