ilkografya öncelikle anlıyorum çünkü önce evladınıza yetip sonra diğer çocuğunuza yetebilmeniz gerekiyor. Eleştiri yapan kişileri umursamayın, evde bir başınıza size bağımlı bir çocuğu büyütmek kimsenin anlayacağı bişey değil başına gelmedikçe. Bence sık sık kan testi verin ve bu durumdan ancak regl vaktinizde anlayabilirsiniz.. Çünkü öncesinde bir şey beklemek insanı strese sokuyor. Eğer eşinizde bu konuda ısrarcı ve çocuk için istekliyse o zaman biraz daha görev ve sorumluluk alması gerektiğini belirtin. Ve sorumluluğu gerçekten babaya paslayın. Böyle şeylerin anlamını ancak siz kurallı davrandığınızda anlıyorlar. Çocuk kavramı tamamen kafanızdan silindiğinde de spirali düşünebilirsiniz. Doktorunuza da danışırsanız çok daha iyi yönlendirir sizleri..