ilkografya ben reglim gecikmeden öğrenmiştim hamileliğimi. Yani tabiki yoktur diyemem herkeste farklı oluyor ama olsa bence çıkardı. Siz yine de kan verin ve böyle hissettiğiniz için kendinizi iyice kötü hissetmeye itmeyin. Bence bu düşündüklerinizde de bir yanlış yok bebeğiniz küçük inşallah onu biraz daha büyütün olacaksa da ondan sonra olsun mutlulukla sağlıkla ❤️