Merhaba güzel anneler benim henüz 5 aylık bir kızım var öncelikle bunu söylemek istiyorum çünkü konu biraz da bu. Biz eşimle prezervatif ile korunuyorduk fakat tam yumurtlama döneminde bir ilişkiye girdik ve prezervatif çıkmış. Adetime 3 gün var tüm testler negatif çıkıyor. Açıkçası kolay bir doğum da geçirmedim ne yazık ki korkularım baki. Bu nedenle şu an benim için negatif olması mutlu edici olacak. Adetime 3 4 gün kaldı olay yaşanalı da 10 gün oldu. Sizce testler doğru mu? Siz en erken ne zaman öğrendiniz ve nasıl rahatlayacağım 🥹 yarın kan vereceğim ama bir türlü kendimi sakinleştiremiyorum. Kendimi kötü hissetmek istemiyorum aslında ama kızım kucağımdan inmiyor bensiz uyumuyor o daha çok küçük diye böyle düşünüyorum belki bana hak vermezsiniz ama iyi hissedemiyorum. Rabbim bir an önce isteyenlere nasip etsin inşallah.