Dilarac Hanım efendi dost acı söyeler öyle üstü kapalı sağlıksız şeyleri insanlara yok iyiydi şöyleydi böyleydi demeyin önce bi insana mesleğini sorun sonra kendi bildiğiniz yorumu yapın ben kadın doğum hemşiresiyim boş beleş evde oturup sizin gibi insanlara yanlış biligi vermiyorum ha isteyen yapar isteyen yapmaz sadece ikili testler artık çoğu ülkede yasaklandı biraz araştırırsanz görürsünüz tabikide devlet hastanelerinde ücretsiz doktorlar para için istiyor dediğim şey ise sizin ücretsiz olarak yaptırdığınız tüm testler hasta yatışlarınız doktorlara devlet tarafından ücret veriliyor buju demek istiyorum devlette paralı test demiyorum o testlerin parası doktorlara çok yüksek ödendiği için illlaha test istiyorlar demek istediğim bu ha % 80 de yanlış çıkar o tester tabi annenin yaşına ve sağlık sorunlarına bakılarak okey ? Anlatabildim galiba kendimi iyi geceler iyilikde yaramıyor kötü bişiy olsa illa yok kötü değil desek iyi insan olucaz bidaha gerçekleri değl yalan yanlış şeyleri yazarım ozaman bende ..