EdAa3 benimde ikili testim şok yüksek çıktı down sendromlu dediler acil sıvı alın tam netleşsin dediler ben aldırmadım allahda ne gelirse kabul dedim üzüldim baya ama sıvı alımı sağlıklı bir bebeği bile hastalıklı çıkartıyor keşke aldırmasaydınız 😔 bu ikili testler yabancı ülkelerde kaldırıldı birtek türkiyede var oda parası doktorlara iyi geliyor diye yani sıvı aldırınca bebek iyise bile ya hasta oluyor ya da allah korusun ölümle sonuçlanıyor artık bebeğiniz allaha emanet olsun bu mesaj böyl kalsın bilgi almak isteyenlerin işine yarar belki