EdAa3 İki evladınız daha varsa siz bakabilirim deseniz de onların da hayatına cok büyük etki edecek😣 Dediğiniz gibi onları da düşünmek zorundasınız.
Benm de 5 yasında bir oglum var onda fetal dna yaptırmadım.İkincide doktor bu bu risk cıkarsa gebeliği sonlandırırım diyorsan uaptır dedi yaptırdım.Cok zor üzücü bir karar ama mantıklı da olmak lazm