Gmzaczngr Elwing6 evet muayenehanede kontrolleri yapıyor doğumu Memorial da yaptırıyor. Ama çok güler yüzlü ve sakin biri, ben çok panik biriyim aşırı rahatlatiyor insanı 😊
dorukhan_nehirada_moms Elwing6 onu bilmiorum ana bulent alp hocayi akropolden biliorum ve mukemmel bir dr hem sizinle hem bebeginizle okdr guzel ilgileniyorki surekli dogurasiniz geliyor bizim butun sulale ona gidiyo
dorukhan_nehirada_moms Elwing6 ozel muayenehanesi var memorialde yapio dogumu cogu kontrolde de oraya gidildi ama dedigim gibi ankarada olsam ondan baskasina asla gitmesdim 300 yada 350 tl muayene ucreti ama okdr detayli bakiyor ve okdr detayli inceliyorki ne dese cikiyor ve cok ilgili saat kac olursa olsun cekinmeden aranabilcek bi dr
dorukhan_nehirada_moms Kardesim 4 ay once kuzenim 2 ay once 6000 e dogum yapti bulent hocada indirim durumunu bilmiorum ama 9 ay hep ona gittiler kontrole
Kabarik Elwing6 benim doktorum gazi uninin profu nuray bozkurt ama ameliyati memorialda yapacak. Erken dogum riski var diye yeni dogan unitesi iyiymis oranin o yuzden
RabiaRabia Zeynepzeze Muayene ücreti 250 tl ödüyorum. Doğumu da memorial hastanesinde yapacak normal Doğum 5500TL, sezeryan Doğum ise 6500TL Benim sıkıntılı bir gebelik geçiriyorum ancak doktorumdan çok memnunum istediğim an ulaşabiliyorum.
ags RabiaRabia merhaba. Doğumunuz gerçekleşti mi acaba? Memorial hastanesinde düşünüyorum ben de doğumu. Memnun kaldınız mı? Nasıl geçti
RabiaRabia Zeynepzeze rica ederim ☺️Cümlemiz e Raabim bebişlerimizi kucağınıza aldırmayı nasip etsin 🤲🏻
Elwing6 dorukhan_nehirada_moms bülent bey paket yapiyor mu.. ? Nasil oluyor odemeler medicanada yapinca ?
dorukhan_nehirada_moms Elwing6 memorialde 6000 e yapti kuzenimle kardesim biri 2 biri 4 ay once suanki fiyatlari bilmiorum hic
RabiaRabia Elwing6 ben 27. Haftama kadar devlet hastanesine rutin kontrollerime gittim. Son ay gidecektim Dilek hanım a ancak sıkıntılarım olduğu için 27. Haftadan sonra gitmek zorunda kaldım. Eğer sıkıntınız yoksa bence 6 ya da 7. Aya kadar devlet hastanesine gidebilirsiniz.
Elwing6 RabiaRabia boyle boluk porcukte olsun istemiyorum medicana gibi orta halli bir odeme ve hastane doktoru istiyorum.. :(