Gmzaczngr Elwing6 evet muayenehanede kontrolleri yapıyor doğumu Memorial da yaptırıyor. Ama çok güler yüzlü ve sakin biri, ben çok panik biriyim aşırı rahatlatiyor insanı 😊
ags RabiaRabia merhaba. Doğumunuz gerçekleşti mi acaba? Memorial hastanesinde düşünüyorum ben de doğumu. Memnun kaldınız mı? Nasıl geçti
ags RabiaRabia merhaba. Doğum yaptınız mı ben de aynı yerde düşünüyorum Dilek hocaya devam ediyorum. Nasıl geçti acaba memorialdan memnun kaldınız mı?