ZeynepKara canım bana da yeni verdi doktorum,sabah aç karnına içmemi söyledi,çok midem bulandığı için içemeyeceğimi söyledim ama ısrarla bi süre dene içmeye çalış dedi hiç yapamazsan da kahvaltıdan 2 saat sonra arada hiçbirşey yememek şartıyla içebilirsin ama önceliğin sabah aç karnına olucak dedi ısrarla..ama ben ikisini de yapamıyorum malesef bulantılarım yüzünden öğleden sonra iyi hissettiğim zaman içiyorum