Sevgimmm13 Blueeberryy Enesvezeynebinannesi esca344 Doğurum kızlarr doğurdum 2 cm açıklık vardı 17.30 suni verildi 18.50 de kızım doğdu 🩷
Zeyzeyy- Sevgimmm13 ayyy hayırlı olsunn 🥹🥹 40+2 oldum kızım gelsin artıkk 🥹 sancı nasıl oluyor anlamıyorum ya 🥹
Sevgimmm13 acemianneyim izmir Çiğli eğitim araştırma hastanesi herşey çok hızlı oldu açılmam çok hızlı ilerledi ama sancı çok kötü ben bide acıya dayanaklı değilim ondan kaynaklı da olabilir hastane güzel doktor hemşire ebe ilgililer yani
acemianneyim Zeyzeyy- benimde 39+2. Bugün bayağı ağrım oldu hala ara ara devam ediyor ama nasıl anlicaz bunların doğum sancısı olup olmadığını 🙈🙈
Sevgimmm13 acemianneyim Zeyzeyy- benim arara sürekli çok can acıtmayan düzensiz sancılarım vardı tam 40 hafta olduğum gece 3 saat geçmeyen sancım vardı hastaneye gitmedim sabah için zaten yatış istemişti sabah geldim ilk kez açılmama baktı 2 cm vardı açılma nst hafif sancı çıktı kendi sancını bekle dedi ama asla şiddetli sancım yoktu 3 te yatış yapıldı 17.30 suni takıldı 18.50 kızım doğdu🩷
Zeyzeyy- acemianneyim doğum sancısı kendini belli ediyor diyorlar ama içimde hep korku var anlamazsam diye 🥹
Kzbn-98 Zeyzeyy- en büyük belirti kanamanın ve suyun gelmesi su gelmeyebilir kafanız karışmasın bazen su gelmez hastanede patlatırlar (benim ilkinde öyle olmuştu)ikinci em büyük belirti ise geçmeyen sancı belden ve özel bölegeden 5 dkda bir vurur
Kzbn-98 Zeyzeyy- bu arada kanama adet kanaması şeklinde olmayabilir benim öyle olmuştu kişiden kişiye değişebilir tabi ama pembemsi yada kahverengimsi bir damla kanama gelecek nişan dedikleri odur