Silanizz-09 Sevgimmm13 Beklemeyin gidin hem kendinizi hemde bebeğinizi tehlikeye atmayın rabbim su gibi doğum nasip etsin inşallah sağlıcakla kavuşun 🙏🏻🥰
Sevgimmm13 Blueeberryy herşeyim hazır sabah yatışım yapılcaktı zaten suni vermek için inşallah kendi sancımla doğururum
Sevgimmm13 mesudeislam Duş alarak egzersizlerle idare ettim geceyi biraz rahatlayınca iki saat uyudum şimdi hazırlanıp hastaneye gideceğim yatış için
esca344 Sevgimmm13 eğer evde doğurmak istemiyorsanız gidin😂 bahsettiğiniz yani devam eden geçmeyen sancısa gitmek gerekiyor
mesudeislam esca344 haha geçen hafta bizim binada suriyeli abla evde doğum yapmış ambulans falan polis gelmişti kız koş git
Sevgimmm13 esca344 Sabahı bekledim geldim çünkü sancım hafiflemişti açılmam varmış biraz kendi sancını çek sonra suni verelim dedi bekliyoruz
Sevgimmm13 Blueeberryy Enesvezeynebinannesi esca344 Doğurum kızlarr doğurdum 2 cm açıklık vardı 17.30 suni verildi 18.50 de kızım doğdu 🩷