acemianneyim Zeyzeyy- benim arara sürekli çok can acıtmayan düzensiz sancılarım vardı tam 40 hafta olduğum gece 3 saat geçmeyen sancım vardı hastaneye gitmedim sabah için zaten yatış istemişti sabah geldim ilk kez açılmama baktı 2 cm vardı açılma nst hafif sancı çıktı kendi sancını bekle dedi ama asla şiddetli sancım yoktu 3 te yatış yapıldı 17.30 suni takıldı 18.50 kızım doğdu🩷