Sevgimmm13 Kızlar 40 haftalık olduk son iki saattir kesintisiz sancım var belimden bacaklarıma vuruyor arada da kasılmalarım sertlik oluyor dayanılmaz değil ama uyutmuyor rahatsız ediyor doğum sancısımı ilk gebeliğim
mesudeislam Sevgimmm13 evet canım büyük ihtimalle yavaştan geliyor takip et beş dakikada bir karın altına vurunca gerçek sancıdıf
Ozlemm_1992 Sevgimmm13 bitanem sancın düzenli aralıklarla geliyorsa bu doğum belirtisidir en az 10 dakika da 1 e düşmüşse doğumuna az kalmış
Edoss123 Edoss123 Anladım canım doğum ağrısı gibi duruyo zaten son hafta demekki süreç başladı. Hayırlısı ile kucağına alırsın inşallah.
mesudeislam Sevgimmm13 beldeki geçmez genelde bir saate kadar sıklaşıp beş dakikaya düşerse direk doktora git ilk doğumda riske girme
Sevgimmm13 mesudeislam Allah razı olsun yardımınız için alt krında saniyelik oluyor böyle baskı oluşuyor ve geçiyor tam anlayamıyorum ilk gebelik olduğu için anlamaya çalışıyorum
Sevgimmm13 Ozlemm_1992 belimdeki ağrım hiç geçmiyor karnımın altınada saniyelik kasılmalar gelip gidiyor tamda anlayamıyorum ama rahatsız eden bir ağrım var
mesudeislam Sevgimmm13 merak etme doğum sancısıysa kendini çoook belli ediyor anlamam diye panik yapma
Sevgimmm13 mesudeislam çok teşekkür ederim uyutmuyor zaten takip ederim artık doktorumda sabah yatış isteyip suni vericekti
Silanizz-09 Sevgimmm13 Beklemeyin gidin hem kendinizi hemde bebeğinizi tehlikeye atmayın rabbim su gibi doğum nasip etsin inşallah sağlıcakla kavuşun 🙏🏻🥰
esca344 Sevgimmm13 eğer evde doğurmak istemiyorsanız gidin😂 bahsettiğiniz yani devam eden geçmeyen sancısa gitmek gerekiyor
1Ali Çok yüksek ihtimalle sancı, kendinizi yormadan çömelme hareketi vs yapın, su gibi doğumunuz olsun inşallah