panikprenses Hasret72 hamileyken yemedigim istemedigim seyler yiyorum gercekten rezalet bi durum ya noodle,jelibon,cips,kola sanki ozellikle bile isteye olan bir durum gibi ne kadar yenmemesi gereken sey varsa canim istiyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Minikmucizemmm26 panikprenses ayyy aynı durum ben de de var salam sosis burger nugget şimdiye kadar hiç birini yemedim ama dogurunca yiycem valla bide cips onu da tansiyondan dolayı yiyemiyorum ne yasaksa onu canım istiyo😂😂
Sumeyye_e Valla ara ara bende yiyorum ama ilk doğumumu yaptığım doktor bi gebenin bebeğini cipsten dolayı kaybettiğini söylemişti cipsin gebelikte çok zararlı olduğunu söylemişti..
Jasmine2426 Hasret72 şimdi yedim valla 39+1 canım istedikçe yedim sadece kilo almıyım için başlarda kıstım okadar ama yine yedim 😂
Nur7o Hasret72 valla ben canım ne isterse yiyorum tutuyorum ama aklımda kalıyor hep yemeyince 😁 abartmadan yenildiği sürece sorun olmaz diye düşünüyorum
sinem93- Abartmadığın sürece her şeyi yiyebilirsin demişti doktorum. Ayda bir çip köfte bile yiyorum etsiz olandan.
Smiley87 Hasret72 cipslerin içindeki MSG, yani monossodyum glutamat çok zararlı, cipslerde hazır çorbalarda ve bulyonlarda bulunur. Özellikle çocuklara çok zararlı çünkü zeka geriliğine sebep oluyor. Züberin cipsleri içerikleri çok güzel tavsiye ederim ( gıda mühendisiyim)
Minikmucizemmm26 panikprenses ben de çok sağlıklı beslenmiyorum ama işlenmiş et olduğu için yiyemiyorum aslında önceden de 40 yılda bir tüketirdim aramam ama hamilelikte Özleniyo galiba🙈
Kudenova Kızlar ben hamile kalmadan önce kahvaltısını cipsle yapan bi insandım. Ama hamile kaldığımdan beri eşim asla yememe izin vermiyo. Utanmadan yanımda çatır çutur yiyo ve diyo ki sen anasın oğlunu düşün. Sadece bi tane ağzıma atabiliyorum. Erkekler kapatılsın.
Momyyyy35 Hamilelikte arada yedim sadece yedi kilo almıştım zaten normalde abur cubur yiyen çok svene biriyim hamilelikte jelibon canim cekkuyrodu düşünün arada yerdim cipste onuda ama ilk aylar değilde daha çok son aylar bir kaç tane yedim 😁yedi kilo aldım ondan galiba yemedigimden ama doguru ca helsni yedim ya acısını çıkarma gbi😁
anneoluyorumm13 Hasret72 tuzlu olan herşeyi yemek istiyorum cips yemiyorum domatese salatalığa tuz döküp yiyorum bastırsın diye onlarında tadı yok gerçi 😁😁
Momygueen Ay bende 12 haftalığım 3-4 kere yedim normaldede çok severim şimdi ekstra canım çekiyo tuzlu olduğu için hoşuma gidiyo züber yiyince kesmiyo beni maalesef cips yemiş gibi hissetmiyorum ama tadı güzel 🥲
ay_naber_ayol 2cocuk2kopek ben de hastayım o pis salgından dolayı, yeni geçen mide bulantılarım yeniden pik yaptı 🤧
2cocuk2kopek ay_naber_ayol dün gece hastanedeydim geçmiyorsa artık hem kan hem idrar enfeksiyonu çıkınca antibiyotik başladılar 🤦🏻♀️🤦🏻♀️. Dün ölücem artık dedim yani