Hasret72 lütfen yemeyin. Gıda mühendisiyim ben, o ürünlerin içeriklerine çokça hakimim. Lezzeti arttırmak için msg denilen bi madde ekleniyor çoğuna ki değil hamileler/emzirenler, normal insanlar bile asla tüketmemeli. Koruyucu ve sentetik maddeler içermesi ayrı konu. Diğer yandan ağır yağlı ve baharatlı ürünler, midenize de iyi gelmez zaten. Hatta paketli hiçbir şey yememeye çalışın. Az kalmış bebişin doğmasına, dayan annesiii sağlıksız şeyler gitmesin minişinin vücuduna 😇