obli Hasret72 yemiyorum normalde de düşkün değildim ama bir kere eşim yerken koktu diğer gün zuberin nohut cipsini aldım 1 kere yedim nefsimi körelttim. Şimdi hiç canım istemiyor. Çok yememeye çalışın yararlı bir şey değil sonuçta.😊
Kbraada9 Hasret72 ayy ben çok seviyorum ve yiyorum ama öyle sürekli değil ara sıra 37. Haftaya geldim yazıyı görünce canım çekti
ykaya18 Ben yiyorum valla tuzlu ya bide iyi geliyor ama bi ara burnum kanamıştı doktorum tuzlu tüketme dedi turşu zeytin cips bu tarz tuzlu şeyler tansiyonu çıkarır bir de bebeğin kilo almasına engel olur demişti. 37.haftayı bitiyoruz ama ara sıra kaçamak yapıyorum canım çekince 🤭
AybenYB Ben tam bir cips canavarıyım normalde, hamile değilken çok yerdim, hamileyken abartmayacak şekilde yiyorum
Vlog1345 Gayete istediğim zaman yiyorum yani. Hamileliği neden hastalıkmış gibi görüyorsunuz ki. Aşırıya gitmediğiniz halde istediğinizi yiyebilirsiniz
2cocuk2kopek Hasret72 ilk çocuğumda herşeyi yedim. 2. 5+6 şuan maalesef şu lanet salgına yakalandık canım hiç bir şey istemiyor
ay_naber_ayol 2cocuk2kopek ben de hastayım o pis salgından dolayı, yeni geçen mide bulantılarım yeniden pik yaptı 🤧