Kardenizz yani ben zorunlu ve acil sezaryene girdim şansım olsaydı normal tercih ederdim. 11aylık oldu hala ara ara sızı hissederim. Veya tekrar hamile kalınca risk altında olacağım karnın büyüdükçe kesik yeri de büyüyecek ve gerılecek. Tekrar hamile kalmaya korkuyorum