Kardenizz ilk doğumumda kilo almadım, hamile yogası yaptım yürüyüş yaptım. Kegel egzersizlerini nefes egzersizlerini sıkıntısız tamamladım. Ama 38. Haftamda içimden bir ses “sezeryan ol” dedi. Dinledim. Doktorumla konuştum, vazgeçirmek için elinden geleni yaptı ama sezeryan oldum. Doğum sırasında kordonumun kısa olduğu ortaya çıktı.
- Kez hamileyim ssvd düşünmüyorum, risk boyutu yüksek geliyor.
Biraz kitap okuyun bu konuda, içinizden gelen ses dığruyu söyleyecektir son haftalarda..
Sezeryanın sonrası zor 12-13 gün içerisinde normal hayatınıza dönebiliyorsunuz ancak.