Sanırım ideal 4.5yas araları olmali
Oğlum 2020li 5yasina gricek subat da.Gebelik supriz oldu benim planlı değildim ama istedim supriz bebeğim gelcek inşallah Oğlum yorucu enerjik ama aslında uyumlu bir çocuk
Sarılır öper sever beni kendini ifade etmeye başladı daha net anlatamıyor ama sadece bı tek sorun büyük tuvalet sorunu ..:( anaokula vericez tekrar geçen snee gtmisti .☺️ Bebek olunca yetisemem gorunoyor bı acidan gözüm korkmuyor değil ,ama basaricagim inanıyorum.ikinci Bebek deneyim herkese farklı gelebilir 🥰💕Sağlıklı olsunlar da