Ozum12 kızım 33 aylık ben 24 haftalık gebeyim. Kızım çok ılımlı yufka yürekli bir çocuk benim uykum geldiğinde sen uyu ben odamda oynarım der kendi kendine oyalanır ama bu çok vicdan azabı yapıyor bnde ister istemez onunla geçirmem gereken vakitleri çalmışım gibi hissediyorum. Ayrıca ilk gebelik gibi rahat olmuyor kızımda karnım aşırlık yapmıyordu ama bu ağırlık yapıyor hareketlerimi kısıtlıyor kızım tuvaletini yapsa yanına gidip altını yıkamak zorluyor beni. Bel ağrım uykusuzluğum çok oluyor 🥲