Ozum12 hemen hemen 6 yaş olacak aralarında. Çalışan bir anneyim o yüzden hep erteledim. Büyük kızım 4 yaşındayken acaba demeye başaldık anca tamam olsun deyip cesaret ettik. En fazla 1 yıl daha erken mi olsaydı diyorum ama o da çok önemli değil. Kızımla birlikte bu süreci yaşamak beklemek çok güzel. Heyecanla bekliyor kardeşini, o çok istediği için olduğunu düşünüyor ben hep erteliyordum çünkü 😊 tabi bu karnımdaykenki süreç. Doğdultan sonra nasıl olur bilemiyorum.