kbra92 Ben haziran ayında oldum bebegimi dogurdum 22 gün önce İlk zamanlar ağrı oluyor bilmiyorum ağrı için pek yorum yapmak istemiyorum çünkü herkesin acı eşiği çok farklı herkes sezeryanda ağrı çekerken ben hiç ağrı hissetmedim mesela acı eşim yüksek benim ama ilk zamanlar ağrı oluyor zamanla geçiyor tam bir haftada tamamen geçmiş olur ağrı sızı