Guzelanne56 himm anladım canım benim şu an ki doğum zamanımda Haziran 9 gününde olursa erken doğarsa ne zaman olur bilmiyorum da evet doğru herkeste farklı oluyor tabiki karın agrimda oluyor benim ilaç takviyesi falan yapiyolar inşallah 1 haftaya iyileşir geçer vala idrarımı yaptığımda baya yaniyor ağrıyor ya bebeğim iyi olsunda çok şükür bir sorun gözükmedi ama inşallah da olmaz