panikprenses mervedmrcn ayy bi avazda saglikla gelsin insallah sen yolun sonundasin ben daha 13.haftadayiim 🫠
DENIZ_55 Anonim16 düşünmedim ama alirim çünkü benim çektiğim kadar oda çekiyor her konuda bana destek olur sagolsun Allah razı olsun temizlik yemek konusunda yardımcı olur tamm ben taşıyorum yük bende ama birgunden birgune bana of demedi ben dedim hep yemek yapmasam niye yapmadın demedi bugün mesela misafir gelecek dünden aradılar sabah kalktın kahvaktiyi yaptık bütün evi sildi süpürdü yardımcı oldu bana her konuda Allah razı olsun istese umursamadı oda benle dolandı yardım etti bütün odaları balkonu komple temizledi bana fazla iş yaptırmadı ama yorulan ben oldum 🤣🤣bence eslerimizin hakkıda ödenmez bu benim fikrim almayi düşünüyorum ama ne alırım bilmiyorum 😊
Naz1404 DENIZ_55 Bu postu görene kadar hiç eşime babalık hediyesi olarak bir şey alacağım aklıma gelmezdi ama gerçekten sizin olduğu gibi benim eşim de aynı şekilde bir gün bile bana laf etmedi burası niye pis yemek niye yok vs Dolayısıyla onun da bir hediye hakettiğini düşünüyorum ama ne alacağımı ben de bilemedim bekleyeyim burada
Almira_ DENIZ_55 düşünceniz çok güzel.hakli olabilirsiniz. Şuan benim de almam gerekiyor sanırım diye düşünüyorum. Ne güzel rahattim, masraf çıktı şimdi başıma 😬😬 şimdi ben ne alayım esimee🙄 fikriniz var mi, siz ne alacaksınız?
ibcmom Anonim16 kanguru alacağım ben cok istiyo bebeğini öyle tasımayı 😂 bilezik de alsam bozdurup ps5 mi alır bana mı takar kestiremiyorum hahajaja
Ayse3434ay Anonim16 neden alayım ya o bana akacak bütün acıyı stresı mental gitti fizik gıttı ben cektım sonrasında ben emzırcwm bakacam asam baba oldu ne güzel 😆
DENIZ_55 Naz1404 benim aklımda yok şuan eşime desen o der sen ve kizim iyi olsun ben sizden hediye istemem sizsiniz hediye der bende düşünüyorum aklımda yok şuan
atannesi Anonim16 ben alıcam hatta daha geçen gün dedim belki oğlumuz sana hediyesiyle gelir diye evet biz çekiyoruz ağrıyı sızıyı ama elinde olsa acımı paylaşırdı veya kendi çekmeyi tercih ederdi 9 aydır çok destek oldu hem ev işleri hem mental olarak hiç unutmam ilk zamanlarda avmde kıyafet denerken kilo aldım diye hıçkıra hıçkıra ağlamıştım saatlerce sevdi öptü konuştu 🫠 şuan son zamanlarımızdayız gece benden çok kalkar iyi miyim diye kıpırdadığım an iyi misin diye sorar ben çok şanslı hissediyorum o yüzden de apple watch almayı düşünüyorum ya da güzel bi saat ömürlük bana da kolye alıcaz bizim ve oğlumuzun baş harfleri olan 🥹
gunesveguney atannesi çok güzel yazmışsınız maşallah böyle devam etsin hep 🩵 Bende eşimin desteğini yok sayamam onun da hakkı diye düşünüyorum. Doğurabilseydi o doğururdu eminim yani 😂
Bbuusra Anonim16 Ben almadım o aldı. Belki 2. De alırım ama annelik hediyesi olur bana göre babalık hediyesi olmaz. Özel günlerinde alırım ama baba olduğunda almak biraz değişik.
Opmiyimgebeyim Anacım gözünüzü seveyim bu prenses erkekleri bi de böyle bi beklentiye sokmayın. Dünyası tersine dönen biziz. Onlar bizi arşa çıkarsın
Almira_ Anonim16 o ne kiiiiizzzzz ahaha o da yeni mi çıktı? Yeni yeni adetler çıkarmayın basimiza. Ne güzel.tum hediyeleri biz topluyoruz. Babalar azcik beklesn ahaah😁
DENIZ_55 Almira_ inan bende bilmiyorum şuan bebeğime odaklandım riskli olduğum için hediyeye odaklı değilim alışverişe Bile başlamadık diğer ay almayi planlıyoruz bu arada 26+4 haftaligiz
Annelikmghb Anonim16 21 gün oldu prenses verdim kucagina ne cektigimi kendide biliyor. Dünyanin en guzel hediyesini verdim daha ne hediye dusunecegim. O bana dogum hediyesi almis tabiki hak ettim🫠. Tabi siz isterseniz alın ben almam. Özel günler haric.
ShutUp aycinelizsmom aslında cüzdan diye düşünmüştüm isimli falan ama saat takmayı çok seviyor muhtemelen saat parfüm set olarak alırım