Ben sonrasında alırım evet her ne kadar eziyetin emeğin çoğunu biz kadınlar çeksekde onlarda sürecin içerisinde oldukça yıpranıyorlar diye düşünüyorum. Yani benim eşim öyle o da az yıpranmadı benimle birlikte o yüzden bebeğimiz zaten bizim için en büyük hediye olsa da eşimin de gönlünü hoş tutmak mutlu etmek adına sonrasında bir hediye alıcam inşallah