Sahra25 Ben çok memnun kaldım açıkçası. Beni ilk aradıklarında hemen gitmiştim. Hemşire ile tanıştım. Bundan sonra sizinle ben ilgilenicem dedi. Sonra bana bazı tarihler verdi. Bu tarihlerde ‘gebe izlem’yapacağız dedi. Bende onların söylediği tarihlerde düzenli olarak gittim. Kan tahlillerimi,idrar tahlillerimi yaptırdım. Bebeğin kalp atışını,kilo takibi,kullandığım ilaçlar bunlar hep gebe izleme dahildi. Ayrıyeten iki doz tetenoz aşımı da oldum. Ben çok memnundum açıkçası 😊