egehannannesi1 cunku hali hazırda grevde olduğu için zaten bir soruşturma geçirecek, birde görev yerini terk ederse bir başka soruşturma daha geçirmek zorunda
. O çalışanlar grev yapıyor diye bir sürü dava görecekler şimdi bilmiyorsunuz ki iste. Gecen grevde bir adam çıkmıştı evde dogalgaz yakmasınlar diye gelmişler burda oturuyorlar demişti 😀 manyakti zaten o insanlar evlatlarını kreşlere bırakıp gelip orda oturacaklar. O asmler devlet bünyesinde olsada kirasını elektriğini suyunu tüm ihtiyaçlarını doktorları kendileri ödüyorlar. Hatta benm çalıştığım asm 3 doktorun ortak malı. Yani bildiğin bina onlara ait. İsterse hiç gitmez orada yatar. Sorgulanması gereken şey bu değil. Ayrıca grev demek gorevi ne ise onu yapmaktan kaçınmak demektir. Yani senin tansiyonunu senden sonraki hastanın enjeksiyonu ondan sonrasının pansuman ondan sonrasının tek bir ilaç yazımı vs. O talepler tüm gün bitmiyor ki. Tek sen değilsin o asmye gelen. Grev yapılıyorsa eger bu işlemlerin hiçbiri yapılmıyor demektir. Ha ama şunu da belirtmek isterim hangi meslekten olunursa olunsun öncelik elbetteki insanı duygu ve düşüncelerdir. Katıldığımız 3.grev olacak hiç bir bebek aşısını ertelemedik ,hiç bir yenidogani lohusayi gebeyi veya gervekten zor durumda olan bir yaşlıyı kapıdan geri çevirmedik. Durumun acil olduğunu düşündüğümüz hastalara yinede bakıldı. Bunun dışında olan hiç bir durum acil değildir ve aile sağlığı merkezleri acil birimi de değildir. Tansiyon eczane de de ölçülebilir acil durumlar için ambulans çağrılır,ayaktan hasta iseniz acil birimine başvurulur. Bu işin olması gereken sıralaması grev dışında da zaten bu şekildedir.