Yani yazılanları okurken şok oldum ya… Biraz bilinçli olun, size kimse zorla aşı yapacak kan alacak değil! Öncelikle beni de aradılar ancak gittim ve sistemden baktılar zaten her ay veriyormuşsunuz bizim almamıza gerek yok dedi hemşire hanım ve yine ultrasonumuz çok iyi değil kalp sesi gelmezse endişelenmeyin dedi bende o zaten hiç bakmayalım dedim yine ‘bencede zaten siz uzman doktorunuza güvenin, biz burda prosedür gereği sizi takip etmek zorundayız, doğumdan sonra da bebeğin durumunu yine takip etmeliyiz’ dedi. Aşı içinde yaptırmak istemiyorum deyince peki o zaman istemediğinize dair imza alayım dedi. Yani arayıp ilgileniyorlar suç oluyor, ilgilenmeseler ayrı suç olacak! Ne demek engellemek, onlar devletin görevli memuru üstlerine düşeni yapıyorlar. Eminim sizi sürekli aramak zevk vermiyordur, hobileri değildir!