Sahra25 evet gitmek zorundasın. Ben hem gebe hemde aynı zamanda sağlık ocağında hemşireyim
Sahra25 devlet hastanesi genelde gebelik bildirimini bile yapmıyor yani ulusal sağlık sisteminde gebelik olduğunun görünmesi için sağlık ocaklarında gebelik bildirimin yapılıyor ilk aşama bu sonrasında yapılmak zorunda olan izlemlerin,kan tahlillerin ve aşıların var . Aslında gebelik süresince resmi olarak takiplerinin yapılması zorunlu olan tek kurum aile sağlığı merkezleri. Aramak zorundalar cunku sistemde gelmediğin her gün senin adın bildiriliyor bilgisayarda hala gelmedi hastayı ara ve çağır diye .hemşirenin meraği degil sağlık sisteminin zorunluluğu bu
Aslaninannesi_
Aslaninannesi_ çok yanlış birsey yapıyorsunuz Aslında. Zorunluluk var sadece aşıları Red edebilirsiniz fakat onun için bile asmye gidip dilekçe doldurmanız gerekir . Kul hakkına giriyorsunuz bunu halk bilmiyor fakat sizin gibi telefonları açmayan ve kontrollerine gitmeyen her gebe için aile sagligi çalışanlarından ve aile hekiminizden ciddi oranda maaş kesintisi yapılıyor. Yani Aslında sizi asm ye getirtemedigi için sağlık sistemi ona ceza veriyor. Ne tuhaf dimi oysa o sizi gelmeniz için arıyor fakat muhtemelen evinize yürüme mesafesinde bir devlet kurumuna gitmeniz sizin 5 dakikanızı alacak ama gitmediğiniz icinn bir çalışanın maaşına el konuluyor. Haklın bu konuda biraz daha bilinçli olması gerekir