Defne00Duru 36+6 haftadayım Şafak 14 sezeryan günüm 14 Şubat 🙈🥰 em son kontrolum 35+6 daydı 3.200 gr 50 cm demişti doktorum ☺️
Pamm Duygu22 normal doğum ins en son 34 de gitmiştim 2400 gr di yarında gidicem bakalım ne kadar olmuş
Setup Bugün sümüksü kahverengi bi akıntı geldi yoğun şekilde, fakat gelen giden sancı yok. 2 gün önce de çatı muayenesi olmuştu. Nişan olabilir mi ? Muayeneden midir ? Böyle bir durum yaşayan var mıdır ?
GamzeTopluKk Setup muayeneden dolayı oluyor , bende de oldu hatta panikle dra sordum nişanım mi bu diye :)