Coolmom Derya67 şimdilik normal doğum gözüküyor eğer surpriz bi durum çıkmazsa bende normal şstiyorum inşallah bakalım kısmet🙏🏻
Cansuu33 2 saat sonra 37+2 olacağız kızımla inşaAllah en son 36 da 2700 demişti doktorum boyunu bilmiyorum ))
Burcum91 Cans50 cansu ya bnmde ayni sennle ama.bnm.doktor 20 subata verdi sezeryani senn benden erken niye acaba
Mkble 38+5 dün gittik kontrole herşey normal nst de sancıda yok 3500 gr olmuş ne zaman gelecek diye bekliyoruz ama gelen giden yok 😁😁😁