GamzeTopluKk yine de bir dene istersen bende bekliyorum ama ne nişan var Ne sancı salı günü suni denicek baktı açılma olmadı ki genelde olur diyor sadece acı eşiğindeki bakacak , normal olur diyor ama cok zorlanıyorsam yine sezeryan dedi .Salı günü öyle Ya da böyle nasip olursa cıkcak bizim kız inş. 🤦🏼♀️🙏🏻