zeynosileannis zorunlu sezaryan normaldir ön yargili degilim ama herzaman normal dogum istedim
şuan kadının sorunu neden normal dogum risk yoksa neden kendimizin canını daha fazla yakalım tek kızdım taraf kendilerin yapti şeye sizde yapin neden normalini yapiyorsunuz demeleri bazilarinin vicutu sezaryani kaldirabilir ama herkesin kaldiramaz allah korusun bu gün bi video gordum sezaryanda çok kan kaybinden vefat etmiş dahada çok korktum ama bazilari içinde normal dogum kolay degil kimse kimseye bişey önermesin akil vermesin bu konuda sizede herhangi bi linçim veya terslemek degil post sahibi için söyledim sizinkini uste zaten yaniltladım❤️🌸