Aslaninannesi_ Bende 1 yıl önce oldum böyle şeyler yaşamadım. Kişiden kişiye değişen bir şey ama ben yıllar geçmesine rağmen haraket edince ağrıyan olduğuna inanmıyorum niyeyse. Bir də felç giriyormuş gibi ağrı. Düşünsənize nasıl olabilir bu yara çoktan kapanmış gitmiş hani üşütünce sızlaması anlarım (onu da yaşamadım) ama yeni ameliyattan çıkmış gibi haraket kısıtlılığı normal değil. Bilmiyorum ya sezaryen olmamış kişiler gelip deneyimi olmadığı halde öyle şeyler anlatıyor ki hayret ediyorum. Yorumlara baktığımda çoğu kişi alttan alttan aşağılamış sezaryen olanları. Vajina genişlemesi dedin mi hemen başlıyorlar duygusal yönden vurmaya ( bebek bağışıklığı, süt gelmiyor, bebeğine bakamıyorsun) hele karnın kalıyor, dikiş izin, ömür boyu acı çekiyorsun. Inanın bunların hiçbirini yaşamadım. Dikiş izi hatta komik geliyor bana iç çamaşırının bile altında kalan bir şey sonuçta. Vajina genişlemesini bu kadar dert eden yapmasın sonra gelip sezaryen olanlar da kusur arıyorlar.