sevimmm16 benim daha günüm var fakat normal doğumdan yanayım her zaman. Belçika’da yaşıyorum ve komplikasyon olmadığı sürece sezaryen yapmıyorlar burada. Türkiye’de ama herkes sezaryen oluyor bende onu anlamıyorum. Vajinam deforme olmuş yok olmamış hiç umrumda değil, bu bebeği istedik ve bence herşeye her duyguyu tatmalıyız diye düşünüyorum, acısı sancısı, değişiklikler, vs vs. Bence normal doğumda o bağ bir farklı oluyor anneyle vs. Sezaryen olan arkadaşlarım var Türkiye de ve toparlanma süreci o kadar daha uzun ki, kendi biradaki etrafıma bakıyorum, normal doğumdan sonra kuzenim 1 hafta sonra temizlik vs vs yapıyordu 😂 bence sezaryen daha zor gibi