Ay her iki doğumda işkence gibi işte bunu bir kabul edelim artık. Vajinal doğumda dikişin okuyor (makata kadar dikişi olanlar çok) artık hiçbir doktor kesi atmadan normal doğum yaptırmıyor nerdeyse.ıkınma yüzünden basur sorunun başlıyor lavaboya bile gidemiyorsun. Sezaryende çıktığın zaman uyuşukluk geçince ağrılar acılar başlıyor deli gibi,1 hafta hareketlerin kısıtlanıyor. Yani hangi doğum şekli kolay boşuna vajinal doğum veya sezaryeni övmeyin hiç.