Bus-ra590 Ben 48 kiloyla hamile kaldım her ikisinde de. Şuan 17 kilo almama rağmen sadece karnım çıktı. Ben yaptıysam herkes yapar normal doğumu. Dediğim gibi tek zor kısmı açılmanız olmazsa suni sancı çekme kısmı. Ben 6 saat suni sancı aldım ama azar azar verdiler açılma ilerlemeyince arttırdılar son 2 saat açılma güzel gitti ama kıvrandırdı. Tek zor yanı bu diyebilirim. Çatala çıkana kadar her şey. İlk doğumda ben de ne yapacağımı bilemiyordum beni sezeryana alın diye bağırdım hatta doktor fırça attı, herşeyin normal gidiyor yok sana sezeryan falan doğumdan sonra bana teşekkür edeceksin dedi ve gerçekten öyle oldu. ✅