sevimmm16
Ya ben de isteyerek normal doğurdum ama her anı çok güzeldi. Evet acısı sancısı tarif edilmeyecek hatta kanıtlanmış olarak emsali olmayan bi acı ama o ana birebir şahit olmak çok güzel. Hele ki doğar doğmaz kucağına veriyolar ya sıcacık çıplak bedeniyle sarıldığım o ilk anı, ebelere ben anne olduuum dediğim anı unutamıyorum. Vajinamın deforme olmasına gelince, o çatı genişliğine göre değişiyor, bazı hastaneler estetik dikiş bile yapıyolar ki benim öyle olmuştu. Kesi yırtık çok olmasına rağmen estetik dikiş yaptılar hiçbir sorun yaşamadım. Benim sadece rahim sarkmam olmuştu o da genetik bir durum zaten. Sonrasında bebeğimi kucağıma alıp eve geldiğimde çok dinçtim mesela. Kucağımda evimizi gezdirdim bak burası mutfak burası salon diye. Yemeğimi temizliğimi çok rahat yaptım. Tabii ki bu her şey yolunda giden doğumlar için geçerli. Kötüsü de olabilirdi. Çok şükür olmadı. Yine hamileyim yine normal doğum istiyorum inşallah. Pişman olmadım normal doğumdan. Allah iki şekilde de doğum yapacak herkese güç kuvvet versin. Sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz inşallah🌸🥰