sendekimsinnn o zaman benim beta çoktan sifirlanmaliydi di mi? 11 Aralık’ta en son 955 çıkmış. 20 Aralık’ta rahim tertemiz dendi. Herşey bir anda bitti. Kürtaja gerek görmediler. Hatta kontrolde yumurtan catlamis dedi. 20 sinde. Bugün ise 87,42 çıktı beta. Ay akıllara zarar bir durum bu. Kafam çorba oldu resmen